sitaatti

Two men look out the same prison bars; one sees mud and the other stars.

-Frederick Langbridge

tiistai 2. huhtikuuta 2013

Movie Monday #86 - Aina vaan hyvä

Tämän viikon Movie mondayssa kysellään elokuvaa, joka oli hyvä lapsena ja on hyvä vielä näin varttuneempana.

Tällaisia elokuvia on useampiakin  kappaleita. Tosin Päättymättömän tarinan kohdalla minulla oli teini-ikäisenä vaihe, että pidin sitä täysin löllynä lastenelokuvana. Vaihe muodosti kyseisen elokuvan kohdalla kaavan: pidin-en pitänyt-pidin.

Olen kuitenkin aina pitänyt...

-Alienit (3 ekaa)
-Terminator 2
-Indiana Jonesit (3 ekaa)
-Conan barbaari
-Die hard


"Lapsena" tarkoittaa näitten elokuvien kohdalla epämääräisesti ennen täyteen puhjennutta teiniyttä.


2 kommenttia:

  1. Oletan ettei tuo 80s action heroes-plakaatti ole sinun tekemäsi?
    Seagal kun pikemminkin kuuluu 90-luvun actionstaroihin ja kuvan esimerkkihahmokin seikkailli vasta 1992 alkaen.

    Minulla on jostain syystä ollut parisen viikkoa hirveä himo katsoa Päättymätön Tarina, mutta vielä olen jaksanut vastustella sitä. Pelkään nimittäin, että sen uusintakatselu saisi positiiviset nostalgiafiilikset romahtamaan.

    VastaaPoista
  2. Joo, ei se oo mun tekemä. Toi Seagal ei oo koskaan kuulunut suosikkeihini. Oli vaan hauskan näkönen "kokoelma", mutta hyvä pointti.

    Mulla ainakin säilyi positiiviset fiilarit Päättymättömästä kun katoin taas aikuisena.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.